Stai Senza Cartucce Songtext

Clementino

von Napoli Manicomio

Stai Senza Cartucce Songtext
E' logico, sul pianeta...quanti senza cartucce. è logico, esco di casa ed escogito. mescolo i miei testi e il mio vomito chi dei complessi. BENE! teng' e pall' chin e sti ballerin', m'aggia fatt' o sang' nir santu làzzar' stong' ascianc' a chill'. 's 'mparan a dic'r chelli quatt' strunzat a freestyle 'c fann i festin' mast indè video che par'n mastin a'furnì che a final' ca forz', cu nu fogl' e na penn' cac'n e torz', cac a banan e pur a scorz'. spacc' o cazz spacc e prèt, te truvat' indà na zona tetra e t'è trasut' aret'. 'm vò preparà na v'ntin' e rim 'p staser' ca stai senza cartucc'. i so pa pac' ma nun song' pesc' ogg'. e cumpagn mih u sann' tropp buon'. nà cos' è che 't stai 'mparann', nà cos' è ke si ciocc' a chiù e vint'ann'. a gar' e rap l'e vint' i nsò assai convint, arò c'è stat' l'event, addò i mamm' e i sor' vann' a bient'. foss' sul' pà gar' è tranquill', è nà pazziell', ma subit' vuò fà u ribell', i tip liber' comm' a libellul'. i pò rap c'aggià azzeccat' pur e cellul', tu zumpav' ancor' 'ncopp' e trampol', pinnul'!

RIT (x 2): scem', mamm't no sap' e pat't o bà ricenn', vuò tuccà u baricentr' rà scen' e 'nc' riesc'. si tu nu bbò cresc'r' e pò u vuot' nt' capisc', già sai ca 't tir' comm'à strisc'.

re part' mì, 'c stà gent sedicenn' ca si ten' geni(o) indò rap 't fà aizzà i 'ntenn'. gent intelligent', gent' ca fà sfregg', gent ca fa o rap a fòr' e ppò stà indò parchegg'. tu fai part' i chella schier' ca i riteng' e pegg'. original' tutt' o sud 'ncap' t scorregg'. è a zon' che cagn', o pop'l e l'hip-hop e napul ca o ten' e dà 'mbacc', si partenope stracc'. (e p'cchè i nomani) come i cocainomani, ma p'cchè u slang scorr' rint' o sang' p st' tip' anomali. u fatt' è ca sapimm' che u stil' c stà, si pur u spirit' manten' a cap' aizzat' e c'amma stà. storie e miezz' a vì, storie ca apparten'n, storie 'ncopp' o palc' che i cumpagna ca nu bbò chiù scenn'r.

RIT (x 2)

STAMM' A MOSTRRRRR
bella rayden pò beat!

(Grazie a ruggiero per questo testo)